peepz on me site

Fans

mandag den 19. december 2016

*jackpot*

OMG!! Jeg har lige fået en Messenger-besked om, at jeg har fået et værelse i København. Så nu har jeg kun en måneds tid tilbage i det jyske, og skal til at indstille mig på at jeg skal flytte til selveste CPH. Jeg er næsten ved at tisse i mine trompetbukser af glæde, omg omg *dybe vejrtrækninger* *relax*. -- Du kan afspille mit current mood her:
Tillykke Tulle, endelig kan du komme i gang med dit liv. Ja, altså det liv du jo inderst inde drømmer om at leve. I byen of opportunities, hvor du kan tage til casting og fest når det passer dig, være i blandt drømmere og succesfulde, kalde dig selv for DJ, date casually og drikke mikrobryg og pagne.
Sorry Jylland, men jeg er blevet træt af dit langsomme tempo.  Fadbamser, høflighed, at alle kender alle/alle har delt mundvand med alle, inaktivitet, at folk ligesom ikke går op i at være særligt autentiske, og at der bare er for få caféer/barer. For få muligheder for folk, der bare gerne vil leve lidt anderledes og have det sjovt? Ja - sjovt på den der storbyagtige New York-måde. Eller Hollywood-måden. Den nice måde.
Jeg tror jeg hører til i København. I'm klar.

Følg med i min (forhåbenligt) vidunderlige rejse fra Østjylland til København, igennem tykt og tyndt; fester, kendte, fashionfordybning og jagten på at blive sanger/skuespiller/DJ/model. Det bliver fedt!!!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar